All articles are translated into english via Google. For english version of the article click on "Read More" link... Please note, "Thashetheme" is albanian word for gossip.

Thursday, 23 October 2008

Korab Shaqiri Mysafir ne Top Koha KTV

Dje, me 22 tetor 2008, Korab Shaqiri ishte mysafir ne emisionin "Top Koha" te televizionit kosovar KTV. Intervisten me te, si gjithnje, e zhvilloi nikoqirja Alba Morina (Albba), gazetare dhe autore e ketij emisioni argetues. Me poshte mund ta percjellni kete bisede ne teresi:



Poashtu, jam munduar qe ta nxjerr edhe tekstin e intervistes, ashtu si ma kapi veshi. Argetim te kendshem!

- - - - - - - - - - - - -
Alba: Mirembrama Korab, mire se erdhe n'Top Koha!
Korabi: Mirembrama Alba, mire se ju gjeta!

Alba: Ma s'pari kallxom qysh po nihesh n'tepih t'kuq te Top Kohes?
Korabi: Vallahi shume super... mire! S'kena bo ma heret qishtu intervista. Dicka shume interesant! /se paska kush - avn/

Alba: Ok!... Kangen e fundit t'cilen e ke realizu, po mendoj videoklipin, se i ke edhe dy kange t'tjera te cilat i ki t'gatshme, por, per ato kemi me fol pak ma vone, e ka titullin "A dalim sonte"... titull i cuditshem! Kush ta ka shkrujt tekstin?
Korabi: Me kallzu ma s'pari per iden, qysh ka ardh ideja.. eshte... kam cek edhe ma heret, ftesa e shokve edhe miqve, qe na kan ftu, se e din qe gjith diten punoj n'studio edhe ne mbramje, kane than "a dalim sonte, a dalim sonte..." dhe prej ksaj ka lind ideja... dmth, ia dhash si ide babit, i thash per ket lloj ideje. Atij i pelqej shume. Dhe une bona ni muzik, ni melodi interesant dhe babit i pelqej dhe filloj me bo tekstin. Ka dale dicka shume e lezetshme dhe dicka qe perdoret shume prej, n'dit t'sotit, prej t'rive. /recept i mire a.. - avn/

Alba: C'a ke kry ti, c'fare shkolle? Dicka e di qe me muzike... po kshtu saktesisht se di cka. E di qe ke studju n'Tirane?
Korabi: Po.. Une Alba shkollen fillore e kam kry per piano dhe solfexho ne Prishtine... tani solo kendimin [nderprehet]

Alba: Edhe une qata e kam kry!
Korabi: A po a! /e lumja ti - avn/... edhe shkollen e mesme tani per solo kendim me profesoreshen Erife Podgoricen. Tani shkova n'Tirane, e vazhdova fakultetin per kompozicion 4 vjet, plus qe i majta edhe solo kendim edhe nja tri vjet tjera me profesoreshen Nina Mulen. Edhe qishtu dmth prej.... dihet qe kam lind me muzike... se babi kengetar... kurse edhe jam rrit me muziken, normal me muziken e tij edhe me shkollen qe e kam kry.

Alba: Muzika jote dhe muzika e babit s'kane lidhje me njana tjetrin? /qy dleqi, ku e dite - avn/
Korabi: Nashta te kanga e pare ka pak lidhje dhe munesh me than qe dihet qe Korabi eshte djali i Ilirit. Po te kto kangt tjera, jo! Sidomos te kjo qe morem pjese n'Kangen Magjike, ja-ha!

Alba: Ke marre pjese edhe n'Kangen Magjike, a po shpreson me hy n'finale... ose n'gjysem finale?
Korabi: A di qysh... po, me tregu drejt, po shpresoj, se me thane jo... po me rendesi eshte dmth, qe qajo kanga ka dal interesant ka dal e lezetshme.

Alba: E ke punu vet kangen? /vet po c'ka, qy - avn/
Korabi: E kam punu vet! Po. Tekstin, muziken, orkestrimin dhe kendimin, krejt i kam ba vet. Edhe... dmth, shpresoj qe me marre pjese edhe n'gjysem finale dhe n'finale, po tash te shofim.

Alba: Tregove qe punon tan diten ne studio. E ke studion tande apo?
Korabi: Po...

Alba: Perpos qe i bon kange vetes, me kon tjeter bashkepunon prej kengtareve.
Korabi: Po... kam shume kengetare pershembull qe... shoke e moshatar eee... kemi bo kange per Shqipri Kelmendin, per Lasgushin qe ka qen n'Prrall me Tupan ktu te ju. Kam ba kang per Blinera Krasniqin, per Besjana Mucaj. Kam ba kange per kangetaret e moshes t'babit per shembull qe jane Violete Kajtazi, Vjollce Bucaj, Yllka Kuqi, Shqipe Kastrati etj... dmth kam punu gati me... pervec me babin qe punojme dmth cdo here qe jemi... kanget e tij i kompozojme i orkestrojme bashke... atehere na ka ra me punu edhe me moshatare te mi edhe me moshatare t'babit... kemi punu me ni grup t'madh te kangetarve.

Alba: C'a merr per baze per me fillu ni kange me komponu? S'po t'ves kah e gjen inspirimin se vec ke kry shkollen dhe s'besoj se duhet naj inspirim shume i madh per me ba nje kange! A ka dicka, eee... a e ki naj kompozitor qe bazohesh ne punen e tij?
Korabi: Une e pelqej shume eee... pik s'pari une e pelqej shume muziken e filmit. Dmth filmat i kqyri edhe masi e kam kry edhe shkollen edhe ni kange kur te ngoj, nuk e ngoj ma thjesht si kange po i shoh dmth... ia nisi, ne piken e pare e analizoj c'a ka dashte me bo ai mrenda... edhe keshtu po du me than qe edhe per filmat kur ti shoh, nuk i kqyri fort filmat po jav ngoj muziken... po kupton, m'intereson veq pjesa ku e ka muziken mrenda. A, eee... natyra m'bon shume me u inspiru... uji sidomos, edhe m'bon shume edhe kengtaret tjere, kangt e kengtareve tjere... dmth eshte dicka e vogel... edhe n'pergjithsi jane keto, keto... si t'them.. ka, per shembull, mund t'them dy kengtare dhe kompozitore qe jane, qe mu m'pelqejn shume, eshte Xuger edhe Sting, qe prej tyne, dmth ata jane vete kengtare dhe vet kompozitor... edhe keshtu qi, mu m'interesojne shume mi ngu ata dhe i ndegjoj goxha shume.

Alba: Prej kompozitoreve kosovare kon e kishe vequ najkon qe t'pelqen muzika qe e bojn ata... veq mos ma bon kejt jan t'mire?
Korabi: Jo, s'po thom krejt jan t'mire... Une e kisha vequ shume Xhevdet Gashin, i cili njeri nuk eshte qe ka bo hite te tij... ato hite nuk jane t'tina, po ato jane hite edhe perla t'muzikes shqiptare. Per shembull ka shume hite qe ka bo Xhevdet Gashi qe jane t'njoftuna, na i kemi kendu me vite, me vite... ka qe ka punu me babin, ka punu me Sabri Fejzullahun, ka punu me gjith kengtaret... dmth qe jane.. c'a kan qene dhe jane n'top form. Edhe... dmth ate mund ta veqoj ma shume, kurse ka tjere, jane Enis Presheva, Florent Boshnjaku, per shembull... jane disa kompozitore shume t'mire.

Alba: Perpos qe ki marre pjese n'Kangen Magjike... n'Express Live ke tregu qe ki me marr pjese edhe n'Top Fest.
Korabi: Po...

Alba: A e ki kangen e gatshme per Top Fest 6 edhe pse me marr pjese n'topfest?
Korabi: Diqysh....[nderprehet]

Alba: Asht festival rinor. E dime! Vec, c'a t'ka bo per me knu n' topfest?
Korabi: N'qoft se na e bojm ni spot... per... gjat gjith kesaj kohe, dmth, spotet po bohen per reklam...

Alba: Atje e bon reklamen pa pare... knon n'topfest dhe t'leshon n'MyMusic! /kejt belesh - avn/
Korabi: Ehh... dmth ajo thjesht eshte ni reklame shume e madhe, n'qoft se merr pjese. Edhe Kanga Magjike eshte ni reklam shume e madhe. Po qe eshte edhe ni festival prestigjioz, per shembull, muj me fol per te Kanga Magjike. Pjesmarrja te Kanga Magjike u kan se... ajo dihet qe Kanga Magjike ka nxjerr gjith hite... gjithmone... dhe kjo m'ka shty shume qe me marr pjese n'Kangen Magjike... Edhe n'Top Fest, edhe topfesti ka nxerr shume hite, ka nxerr shume kengetare te ri, dmth, ka hapsire shume per kengetare te ri. Edhe per kto edhe m'ka bo shume qe me marr pjese edhe n'Top Fest edhe n'Kangen Magjike... M'pelqen, dmth, organizimi qysh bohen, edhe per ata, dmth...

Alba: Videoklipet, te dyjat i ke realizu me t'njejtin produksion, me sa e di une.
Korabi: Po...

Alba: Me VideoArtin ne Gjilan. Eeee... sa po t'pershtatet puna me ta... edhe qato qe i shohim na n'ekran a jan kerkesa tuja a kan qene ide t'tyne t'cilat ty t'u kan pershtat me kange.
Korabi: Eeee... pik s'pari... puna me VideoArtin eshte shume e suksesshme... dmth, jane pa edhe klipet, qe njerzt i kan pelqy shume, edhe... ato... jane... asht komplet bashkpunimi jone me VideoArtin. Ato normal qe jane kerkesat tona, sepse, ata jan do djem shume t'zellshem dhe do djem qe punojne... punojne jashtzakonisht shume... edhe... ne i kemi bo ato kerkesa tona c'a kemi dasht, ato i kemi nxjerr normal... ata kan shtu edhe prej vetes, dmth asht ni bashkpunim shume i ngroht... edhe, normal gjithcka, dmth, kemi arrit ni sukses qe klipet, te dy klipet jane pelqy. Po mendojme ma vone vec t'avancojme me klipe, qe t'bojme edhe klipe ma t'mira... mbas ktyne dy tjerave.

Alba: A e ki n'plan edhe naj videoklip tjeter ne te ardhmen e afert?
Korabi: Ne te ardhmen e afert... e kam n'plan, eee... e kam n'plan edhe albumin me nxerr, kysmet...

Alba: Kadal se per album folmi kena vakt, rrime... /pijm caj etj - avn/
Korabi: M'fal, m'fal...hehehehe. Pbo, e kam plan dmth, n'qoftse klipi i ri ka me dal, ateher ka me dal bashk me albumin.

Alba: Albumin me sa e di un e ki t'gatshem, pjesen ma t'madhe?
Korabi: I kam diku 15 ose 20 kang te gatshme. Tash...[nderprehet]

Alba: C'a po don me bo, 15 a 20 po don mi qit me ni CD a? /a je normal bre - avn/
Korabi: Po, pse jo! /a mos po t'pengon ty naj sen - avn/

Alba: S'pe len me nda kshtu, mi bo edhe nja tri tjera edhe i qet tri albume permeniher.
Korabi: Po thu ha? /mo bre, sa e meqme koke - avn/

Alba: Po de se zakonisht bohen albumet me 8 kange!
Korabi: E di, po... meqe une e kam studion , edhe meqe e kam kry edhe muzicionin /a po merr vesh a jo - avn/, edhe... shumica e kohes m'shkon aty, pse mos me nxerr ma shum kange... kur kam mundsi me i nxerr.

Alba: ahhaaa...
Korabi: Edhe, per kto kom mendu dmth qi me nxerr ma shume kange.

Alba: Po te kengtaret tone eee... asht ni dukuni qe secili sss... kurkush smunet me i ik... puna e internetit, e blen dikush albumin, ta qet /me vjedh kejt dynjaja - avn/, ligji nuk t'mbron kerqysh ty si kompozitor ose si kangtar i kanges. A po menon qe ia vlen me bo ni investim tille me qit ni album n'shitje?
Korabi: Po, meqe une shumicen e puneve i kryj bashk, dmth, i kryj vet, bashk me babin, ateher mu nuk u'm kushton kurgjo me qit edhe ni album n'treg /a po merr vesh a jo - avn/... poor.. ajo... ato e di qe bohen... po kjo, dmth, muzika gjithmon eshte pjese e jetes. Na, jeten e kemi pas qashtu qe /me vjedh sa t'mujsh a - avn/, mas luftes se di c'a u bo, dmth, edhe ligji akoma nuk funksionon n'rregull, sa i perket te drejtes autoriale, se po t'kishte funksionu ligji, atehere kto gjana normal qe do't bijshin n'vend... edhe... e di qe, e di qe nuk asht fitim me nxjerr album, po normal kur punon edhe...

Alba: Ki qef me t'shkrujt n'karrier qe ki pas album...
Korabi: Normal, se sa ma shume kange, dmth, qe t'punohet, atehere dihet qe ki bagazh me t'madh dhe kur shkon diku me kendu, dmth ki cka kendon se i ki kangt e duhura.

Korab Shaqiri Top Koha

Alba: Perafersisht, kur e ke planifiku me dal albumi n'shitje ose me fjal tjera kur i bjen ai videoklipi i ri... me dal?
Korabi: Eee.. videoklipi i ri i bjen diku mrena ktij viti. Kismet mrena ktij viti! Vetem... po pres edhe... dmth, ni udhetim qe e kam per Vjen, qe e kam tregu edhe n'Express... edhe ta shof dmth tash... ta boj edhe at udhetimin, ta mbaroj, pastaj ta shofim ta nxjerrim edhe albumin... po menoj vec mrena ketij viti nxjerret albumi.

Alba: C'a munesh me na kallxu naj sen per ket udhetimin ton n'Vjen qe ki me bo?
Korabi: Po. Ky udhetimi n'Vjen...[nderprehet]

Alba: Qe asht ma shume kah ana jote profesionale.
Korabi: Po. Aty ka me shkrujt ni veper... e jam tue shkru, dmth, drejt finalizimit jam. Nje veper per dy instrumente, violine edhe violoncel. Edhe asht diku veper rreth 11 minuta. Edhe... atehere do t'marrim pjese n'Vjen, me profesorin Sokol Shupa. Aty do na luhen veprat prej instrumentisteve vienez. Edhe une kam, kam shkrujt ni 11 minutsh, se simfonin e diplomes qe e pata, e kam pas 20 minuta, e aty kam shkrujt ni 11 minutsh, e kam pershtat per dy instrumenta, edhe ajo, dmth... eee...vepra quhet "Nata e fundit" ose duo per dy instrumenta, edhe me ata, dmth, do t'shkojme aty, vetem 4 studenta jemi prej Akademise s'Arteve qe na kan zgjedh... me ata 4 studenta do t'shkojm e do t'paraqitemi.

Alba: Talenta jane... hehehe!
Korabi: Kishe... /shuj se kejt me t'njofshem jane - avn/

Alba: Kishe... hehehe!...Hmm... Gjat kejt intervistes e permende shume babin po sa t'ndihmon nana n'ket pune qe e bon tani?
Korabi: Eee... nana... edhe nanen e kam shume kritike t'muzikes. Per arsye se n'at moment kur ajo na thot kjo kang po m'pelqen edhe kjo kange do t'bohet hit, ajo nime qashtu asht. Dmth eee... n'lidhje me muziken, me ndertimin e ni kange, nuk...nuk din, por n'shijen e saj, shijen muzikore, atehere, e ka shume t'persosun, sikur ajo sikur vllau, Deni. Edhe ai e ka shijen shume t'persosun. Kta t'dy, dmth, rrin gati per kangen, seleksionojne kange, kjo bon, kjo s'bon...

Alba: Ju punoni e ata i seleksionojne: bon, s'bon! Hehehe!
Korabi: Bash qashtu!

Alba: Ok Korab dicka per fund, a ke me shtu?
Korabi: Po... une t'kisha falenderu shume ty Alba edhe gjith shikuest tuj... edhe... vec t'mira, vec suksese prej juve.

Alba: Kqyre qit kamere dhe thirri krejt ata qe po na kqyrin me votu per kangen tande e cila asht n'propozim per ket jave!
Korabi: [i drejtohet kameres] Votoni krejt per mu! Hehehe!

Alba: Aaaa... hehehehe! Te falemnderit shume!
Korabi: Falemnderit edhe juve!

FUND
- - - - - - - - - - -
spjegim: Komentet me "avn" jan te mijat! Teni.
- - - - - - - - - - - - - - - -
http://albavipnews.blogspot.com

Gossip definition

Gossip is idle talk or rumor about the personal or private affairs of others. It is one of the oldest and most common means of sharing facts, views and slander. This term is used pejoratively by its reputation for the introduction of errors and variations into the information transmitted, and it also describes idle chat, a rumor of personal, or trivial nature.

The term is sometimes used to specifically refer to the spreading of dirt and misinformation, as (for example) through excited discussion of scandals. Some newspapers carry "gossip columns" which detail the social and personal lives of celebrities or of élite members of certain communities.

TV&Showbiz | Mail Online