All articles are translated into english via Google. For english version of the article click on "Read More" link... Please note, "Thashetheme" is albanian word for gossip.

Wednesday, 7 January 2009

Rejhana Morina, Videoklip i Ri, Intervista

Rejhana Morina
/photo artfabe/

Interviste: Rejhana Morina
‘Zi e me zi’, videoklipi me i ri

Rejhana Morina, kengetarja tanime e njohur, ka kohe qe deshiron qe karrieren e saj ta zhvilloje edhe ne Kosove, meqe per shume vjet jeton ne Zvicer dhe thote se atje ka shume adhurues. Tani Rejhana adhuruesve te saj u ka sjelle videoklipin me te ri te kenges “Zi e me zi”. Per kete projekt dhe per me shume te tjera flet ne intervisten per “Kosova Sot”.

“Kosova Sot”: Keni nisur punen ne Kosove, si ndiheni?
Rejhana Morina: Eshte e vertete qe koheve te fundit kam filluar te punoje ne Kosove. Deshira ime eshte qe karrieren time muzikore ta zhvilloj ne vendin tim nga i cili vij. Tani kam nisur bashkepunimin me Genc Prelvukajn, ku kam realizuar kengen “Zi e me zi”. Ne kete kenge kane punuar Genci dhe Astrit Stafaj.

“Kosova Sot”: Sa jeni e kenaqur me kete bashkepunim, mendoni se do te pelqehet ne publik?
Rejhana Morina: Besoj se do te pelqehet, sepse kemi arritur te realizojme nje kenge mjaft te mire, me nje stil me ndryshe, dicka me e vecante ne tregun tone muzikor. Kenga eshte me nje zhaner ritmik dhe besoj se do t’u pelqeje te gjitheve. Eshte hera e pare qe po bashkepunoj me Gencin dhe jam shume e kenaqur. Besoj se edhe ne te ardhmen do te punoj me te ne projekte te reja.

“Kosova Sot”: Na flisni dicka per videoklipin e kenges?
Rejhana Morina: Kenges “Zi e me zi” ia kemi pergatitur edhe videoklipin, te cilin e kemi punuar me produksionin “A and G” nga Prishtina. Kam arritur te shperblehem me cmimin “Klipi me i mire i zhanrit trondites”, qe eshte mbajtur kete vit ne Kosove nga “Ziko awards”, me kengen “Rozana, bija ime”.

“Kosova Sot”: Keni nisur ndonje projekt te ri?
Rejhana Morina: Po, pervec kenges “Zi e me zi”, jam duke i punuar edhe dy kenge te reja. Njera prej ketyre kengeve titullohet “Asnjehere s’kam qene me e nxehte”. Keto kenge jam duke i punuar me Arsim Bunjakun.

Rejhana Morina
/photo gazi/

“Kosova Sot”: Cila kenge ua hapi dyert e suksesit?
Rejhana Morina: Kenga “Rozana, bija ime” e realizuar para dy vjetesh me ka sjelle shume sukses dhe fat. Kjo kenge eshte shume e prekshme dhe ka goditur vemendjen e te gjitheve, andaj edhe eshte pelqyer shume ne publik.

“Kosova Sot”: Cfare lloj zhanresh kultivoni?
Rejhana Morina: Kenget e mia i perkasin disa zhanreve si: Tekno, R&B, balada, zbavitese.

“Kosova Sot”: Ne cilen rryme muzikore e ndieni veten me mire?
Rejhana Morina: Te them te drejten, ne te gjitha zhanret kendoj me gjithe shpirt, mirepo e ndiej veten shume mire kur kendoj balada.

“Kosova Sot”: Pervec kenges, me cfare merreni?
Rejhana Morina: Nuk merrem me ndonje pune tjeter pervec kenges, tani per tani jam e perkushtuar vetem me kenge.

“Kosova Sot”: Cfare pret nga viti 2009?
Rejhana Morina: Pres shume suksese, shume fat dhe shume dashuri.

“Kosova Sot”: Ndonje plan per te ardhmen?
Rejhana Morina”: Ne te ardhmen mendoj te realizoj albumin e ri, te cilin do ta editoje produksioni “Eurolindi” dhe “Pallma” nga Gjilani. Koheve te fundit, kam qene e angazhuar me xhirimet e Vitit te Ri, neper produksione te ndryshme vendore dhe neper programe te televizioneve tona. Kam qene e angazhuar edhe me mbremje muzikore neper vende te ndryshme te botes. Shfrytezoj rastin t’ua uroj Vitin e Ri te gjithe adhuruesve te mi kudo qe jane. /k.bajrami/kosova sot/03.01.09/
- - - - - - - - - - - - - - - -
+tag: rejhane rehane reihana rihana
- - - - - - - - - - - - - - - -
http://albavipnews.blogspot.com

Gossip definition

Gossip is idle talk or rumor about the personal or private affairs of others. It is one of the oldest and most common means of sharing facts, views and slander. This term is used pejoratively by its reputation for the introduction of errors and variations into the information transmitted, and it also describes idle chat, a rumor of personal, or trivial nature.

The term is sometimes used to specifically refer to the spreading of dirt and misinformation, as (for example) through excited discussion of scandals. Some newspapers carry "gossip columns" which detail the social and personal lives of celebrities or of élite members of certain communities.

TV&Showbiz | Mail Online