All articles are translated into english via Google. For english version of the article click on "Read More" link... Please note, "Thashetheme" is albanian word for gossip.

Saturday, 21 May 2011

Genta Ismajli, Intervista Telegrafi Maj 2011

GENTA ndjek zemren, ‘PA TY’

Genta Ismaili eshte artiste ne cdo gje: ne menyren se si shprehet, si i perjeton gjerat, si vishet, si ecen, si buzeqesh. Sa me shume qe flet me te, aq me shume zbulon tek ajo, sepse ajo eshte nje vajze me bote te madhe dhe deri diku enigmatike. Ndaj e gjithe perpjekja e saj sillet ne deshiren per te bere dicka te rendesishme ne jete. E cfare do te jete? Genta ka shume plane, por deshiron qe t’i zbuloje pasi t’i beje realitet.

Klipi i ri ‘Pa ty”, ndryshe nga pershtypja, nuk ka aq lidhje me gjendjen shpirterore te Gentes. Ajo, eshte racionale me gjendjet shpirterore kur bie fjala per dashurine. Keshtu qe ajo na largon nga titulli, apo natyra melankolike e tekstit. Thjesht ky klip pret qe do ta ngjit profesionalisht drejt muzikes. Te ndjeke zemren.

Genta, si po ja kaloni keto dite ?
Keto dite, ndryshe nga sa mund te mendohet kane qene teper te ngarkuara per ne, pasi jam impenjuar teresisht me kenget e mia te reja, CD-ne e re. Jam shume e lumtur qe po i perjetoj keto dite me shume emocion dhe nuk po me pritet deri sa edhe publiku te behet pjese e kengeve te mia.

Ju jeni shume e angazhuar duke punuar ne krijimet e reja muzikore. Do donim te dinim dicka me shume, c’a ka 3?
Kam punuar shume kete vetem e vetem qe publikut, fansave te mi t’ua krijoj nje ndjenje te mire. Do te kete kenge te reja, klipe, imazhe te reja, performance te re. Jam e hapur ne mendjen dhe shpirtin tim dhe ate e shfrytezoj ne kenget dhe paraqitjen time. Shpresoj qe edhe te tjeret do ta pelqejne.

Per cfare kenge dhe klipi behet fjale?
Kenga e kompozuar nga Flori Mumajesi, me orkestrim te Wirusit, titullohet, ‘Pa ty’. Klipin e ka bere Produksioni ‘Maximus’. Kjo eshte kenga dhe klipi qe paralajmeron qe do vijne se shpejti dhe kenget tjera ne CD-ne e re.

Cila eshte historia e kesaj kenge?
Eshte nje kenge qe e kam te arkivuar qe nje kohe te gjate, porse tani erdhi momenti qe ta editoj. Mesazhi i kenges thote se njeriu duhet te vleresoje te miren kur e ka afer, se kur te humbet, eshte e kote. Besoj se ajo ka nje tekst shume domethenes dhe nje histori qe shume cifte e perjetojne. Besoj se ajo ka nje tekst shume domethenes dhe nje histori qe shume cifte e perjetojne.

Me cilet bashkepunetore e ndani suksesin kete here'?
Kam punuar me nje ekip profesional dhe te shumte, pasi dua qe te mos ndjehet e njejta fryme, por cdo kenge te kete te vecanten e saj. Wirusi vazhdon te krijoje hitet e mia, Enis Presheva, Iliros, Hekuran Krasniqi, Mc Beka. Do ta falenderoja edhe tekstshkruesit Avni Qahilin, Arsim Bunjakun, pastaj kengetarin e ri te talentuar Seven Saraqin, reperat Faton Aliu, Vig Pappa, Kos, Lyrical Sun dhe Trakla. Por, edhe Njomza Luci, Safete Bajraliu, Kaci, Sellma, Cuki, Dugi, nena ime Shpresa, motrat dhe gjithe familja ime, Burbuqe Osmani, Ismet Rexhi dhe Produksionin ‘Arboni’, Florim Haliti. Shpresoj te mos e kam harruar dike, sepse ky falenderim eshte nga zemra ime.

A nuk eshte kjo maja e nje artisti, per ku synon tani?
Kerkimi i majes (se malit) nuk ka asnjehere fund, gjithmone kerkon per me shume. Une nuk kam kerkuar te arrij majat, por sado te vogla qofshin, ato kane ardhur tek une si nje dhurate dhe per kete une jam falenderuese Zotit cdo dite te jetes sime. Mund te them me plot bindje se synoj te jem prane zemrave te publikut qe me ka ndjekur dhe vazhdon te me perkrah.

Nga ju buron gjithe ajo energji interpretative ne skene dhe klipe?
Energjia eshte karakteristike e natyres sime. Besoj se pak nga ajo eshte e lindur, por energjia me e madhe me vjen nga impulset qe marr nga jashte. Ketu bejne pjese gjerat e bukura te jetes sime, familja dhe i dashuri, miqte dhe, pergjithesisht, dashuria e madhe qe kam ndaj te tjereve.

A eshte e veshtire te ecesh ne jete kur je nje kengetare e bukur?
Impresioni i pare eshte i rendesishem dhe une per fat kete gje e kam pasur. Por e mepasmja nuk varet nga bukuria. Bukuria eshte vetem prezantim. Ne momentin e dyte bukuria shkon ne zero dhe duhen treguar aftesite. Une nuk kam marre kurre persiper gjera qe nuk di t’i bej.

Cfare mendon se ka ndikuar ne suksesin tend?
Tregu muzikor ka vend per te gjithe. E kam konceptuar muziken gjithmone si nje pjese te rendesishme qe buron nga shpirti i nje artisti, dhe nuk ka rendesi se cfare rryme muzikore eshte kenga, pasi kushdo qe e ka kompozuar ka vene aty nje pjese te vetvetes. Une kam qene gjithmone e duruar dhe kam kenduar ne gjithe keto vite karriere kengen e duhur dhe ajo jo erdhi me nje enderr qe u be realitet.

Zeri apo emocioni qe percjell, eshte me i rendesishem per t’i dhene maksimumin nje kenge?
Une nuk do t i ndaja nga njeri-tjetri. Sepse ka shume kengetare qe kane ze dhe jane akull te ftohte, por ka edhe kengetare te tjere, - do ta konsideroja veten ne kete grup, qe karakterizohen per diapazon, por nuk jane te zhveshur nga emocioni. Vete, shpesh jam bukur e ngarkuar.

Mendoni se teknika e te kenduarit me kalimin e viteve, me pervojen prishet, permiresohet apo eshte dicka e lindur, natyrale?
Teknikes se te kenduarit sigurisht qe sa me shume pervoje, aq me mire i ben. Zeri piqet me moshen. Por koha tek kengetare te ndryshem ndikon me ritme te ndryshme. Tek dikush piqet me shpejt, tek dikush me vone. Ndersa te mbash formen, energjine, varet nga shpirti. Nuk e llogaris asgje me moshen. Por sigurisht mosha edhe ndikon mbi cilesite e zerit.

Genta, qe te besh art sot, e ke ndjere se duhet edhe nje dore e mire parash?
Qe te besh art sot, me sa po shikoj une ketu, shume kane pasur para, por nuk kane lidhje me artin dhe kane bere videoklipe, kane bere spote qe transmetohen vazhdimisht ne ekran. Une mendoj se kjo periudhe ka filluar te kaloje. Qe te besh art te mirefillte dhe te mos kesh nje financa, eshte e pamundur.

Cfare mendoni se ju vecon nga kengetaret e tjera?
Te gjitha kengetaret kane vecorine e tyre, keshtu qe dhe une kam dicka, por kete e di me mire publiku qe me ndjek, dhe i falenderoj nga zemra qe me perkrahin ne cdo hap timin.

Gjithsesi ne keto vite keni ndryshuar. Cfare keni bere per te persosur vetveten?
Persosja vjen ne menyre natyrale. Njeriu ndryshon me jeten qe kalon. Te transformon jeta sociale. Une nuk kam bere gje per te ndryshuar.

Keni pasur ndonjehere beteja te veshtira?
Edhe kam pasur. Une jam njeri shume i forte dhe di t’i perballoj sfidat. Me miresi, me butesi di t’i perballoj. Ne pergjithesi jam nje femer e forte. Mendoj se ne kete jete cdo gje rregullohet, mjafton te gjesh celesin. Une kam pershtypjen se kam ditur ta gjej.

Perpos momenteve te mira dhe te suksesshme ne karriere, sa ka qene kjo rruge drejt suksesit e pershkruar edhe me zhgenjime?
Natyrisht qe ka pasur dhe zhgenjime per sa kohe je ne marredhenie me njerez te ndryshem. Ka pasur projekte te mia qe per fat te keq nuk kane dale kurre. Por jam e forte dhe vazhdoj perpara.

Jeni penduar per ndonje gje deri me tani?
Nuk besoj se ka individ ne bote qe te mos kete qofte edhe ca pengje te vogla. Po fundja edhe nga gabimet nje individ meson. Eshte shume e rendesishme qe, ashtu sikurse edhe marredheniet njerezore, edhe jeta eshte me grafiken e vet, ka uljet dhe ngritjet e veta.

Nese ne kemi perceptuar anet e mira, te keqijat tuaja cilat jane?
Une jam pak nevrike dhe impulsive. Sa jam e mire, e durueshme dhe e bute aq jam dhe impulsive. Keto evidentohen ne ato situata ku duhet te nxjerresh dhembet. Dhe une kam tekat e mia.

Te bezdis fama?
Do te doja te jepja nje pergjigje te shkurter: Jo, aspak. Por pastaj me vjen te them nuk me bezdis fare, ose nuk e kam problem. E gjitha kjo vjen nga fakti se njerezit e famshem tek ne jane shume pak, por ka nga ata qe nuk jane te famshem. Une ndjehem shume mire kur dikush me kerkon nje autograf, apo nje foto, pasi kjo tregon respekt dhe vleresim. Ndaj se duhet te me bezdise?

Cfare femre do ta pershkruanit veten?
Pasionante, ndonjehere deri ne cmenduri...

Cila eshte arma juaj e joshjes?
Kam shume. Per secilen prej tyre duhen pyetur ata qe joshen nga une.

Cfare eshte statusi yt emocional?
Po fluturoj mbi notat e muzikes, hahhaa

A ka kerkuar dikush ta ndryshoje Unin tuaj?
Askush, nuk guxon. Kam personalitetin tim. Nuk le njeri te me ndryshoje. Kritika marr dhe i quaj shume normale. Kane qene dhe ato pjese e rritjes sime. Mendoj se njeriu permiresohesh me kohen. Cdo gje vjen me hap. Perfeksionimi vjen ne menyre graduale.

Pushimet i beni me plan apo te paparashikuara?
Zakonisht, pushimet i bej te parashikuara, por ndodh qe edhe te mos parashikoj asgje, hahah, por thjesht, vendosi dhe iki diku.. hahahaaa

Ku do te jete Genta ne sezonin e veres?
Do t’i prek te gjithe shqiptaret nga pak kudo qe ata jane... me kenge dhe performance.

Nese endrrat behen realitet, cfare do i kerkoje Zotit?
Nese une e ndjek Zotin ne cdo hap te jetes sime, jam e bindur se kam ndjekur edhe endrrat e mia, sepse ai kujdeset per gjithcka. /gazmend kajtazi/telegrafi/maj 2011/
- - - - - - - - - - - - - - - -
+tag: ismajli gentiana
- - - - - - - - - - - - - - - -
[[ translation by google:
Genta follows heart, 'WITHOUT YOU'

Genta is an artist in everything: in the way expressed, as experiencing things, like dresses, walks like, like smile. The more you speak with, the more reveals to her because she is a girl with great life and somewhat enigmatic. So the whole effort brought in its desire to do something important in life. And what would it be? Genta has many plans, but wants to reveal as to make reality.

New clips' Without you, unlike the impression, there is so related to mood Gentes. It is, rational mood when it comes to love. So it removes us from the title, or the melancholy nature of the text. Simply this clip expects will stick to the music professionally. Follow your heart.

Genta, how is is doing these days?
These days, contrary to what might be thought to have been very responsible for us, as I am fully engaged with my new songs, new CD. I am very happy that s experience these days is more emotion and not to wait until the public to become part of my songs.

You are more engaged working on new musical creations. We would like to know something more, C'a has 3?
I worked hard this only only audience, my fans make them a good feeling. There will be new songs, clips, new images, new performance. I'm open mind and my soul and that I use in my songs and presentation. I hope that others will like.

For what song and clip it comes?
The song composed by Florian Mumajesi, with instrumentation to Wirusit, titled, 'Without you'. Production clip has made 'Maximus'. This is the songs and clips that warns to be coming soon and other songs on the new CD.

What is the story of this song?
It is a song that I archived a long time, but now came the moment to edit.I believe that it has a very significant text and a story that many couples experience. I believe that it has a very significant text and a story that many couples experience.

With collaborators who share your success this time '?
I worked with professional team and tw njw shumtw, because I want to not feel the same spirit, but each have the specific song of her. Wirusi continues to create my hits, Enis Presevo, Iliros, Hekuran, Mc Beka. I would also thank tekstshkruesit Qahilin Avni, Education Bunjaku, then the new talented singer Seven Saraqi, milestone Faton Aliu, Vig Papp, Kos, Lyrical Sun and Trakla. But even Njomza Luci, Safete Bajraliu, Kaci, Sellma, peck, Dugi, hope my mother, sisters and all my family, Bud Osmani, Ismet Rexhi and Production 'Arboni', Florence Haliti. I hope not to have forgotten someone, because this is the thanks from my heart.

Is not this the tip of an artist, where he intends to now?
Search the summit (the mountain) has not never late, always asks for more. I have not sought to achieve peaks, but no matter how small, they have come to me as a gift and for that I am thankful the Lord every day of my life. I can say with full conviction that tend to be close to the hearts of the public that has followed and continues to the supports.

From all that you emanate interpretative energy on stage and clips?
Energy is a characteristic of my nature. I believe that some of it is born, but with great power comes from the impulse to get out. This includes the beautiful things of my life, family and love, friends and, generally, I have great love for others.

Is it hard to walk in life when you're a beautiful singer?
The first impression is important and I to this fortune I've had. But subsequent does not depend on beauty. Beauty is only presentation. When the second beauty goes to zero and must show ability. I have not ever take things that do not know undertakes to do.

What do you think that has affected your success?
Music market has room for everyone. I have always conceived music as an important part of that stems from the soul of an artist, and no matter what stream of music is the songs, as anyone who has composed has put part of himself there. I have always been patient and I sing the song all these years right career and it came with a dream not come true.

Voice or emotion that follows, it is important to give the maximum a song?
I would not have a share from each other. Because there are many singers who have voice and are ice cold, but there are other singers - I will consider myself in this group that characterized the range, but are not devoid of emotion. Separately, I am often pretty loaded.

Think of singing techniques over the years, with experience breaks, improved or is it something innate, natural?
Singing technique course that the more experience the better it makes. Voice matures with age. But time to affect different singers at different rates. To someone mature quickly, to someone later. While the bear form, energy, depends on the soul. Do not count on anything with age. But of course age also affects the qualities of sound.

Genta, to do art today, you felt that need a good hand money?
To do art today, it is I see here, many have had before, but not related to art and have made video clips, have made commercials that are broadcast continually on the screen. I think that this period has begun to pass. In order to make genuine art and not have a finance, is impossible.

What do you think separates you from other singers?
All singers have their own feature, and so I have something, but this audience knows better that to follow, and I thank from the heart to support me in every step of mine.

However in these years have changed. What have you done to perfect themselves?
Perfection comes naturally. Man changing life that passes. Transforms social life. I have not done anything to change.

Have you ever had difficult battle?
Even I had. I am very strong man and is able to withstand challenges. With kindness, with gentleness is able to afford. In general I am a strong woman. I think everything in this life is regulated, it suffices to find the key. I have the impression that I know I get.

Besides good moments and successful career as it was described path to success with disappointment?
Of course there was disappointment and as long as you are in relation to different people. There were my projects which unfortunately have not arisen. But I am strong and continue forward.

Are remorseful about anything until now?
I do not believe that there are individuals in the world to not even be some small hostages. Yes it even an individual learns from mistakes. It is important that, like human relationships, and life is with its graphics, has its ups and downs.

If we perceive the good sides, which are of your worst?
I'm a little nervous and impulsive. How am good, patient and gentle as I am and impulsive. These are evidenced in those situations where you need to draw teeth. And I have my whims.

To tease fame?
I would like to give a short answer: No, no. But then say I'm not bothering me at all, or there is no problem. All this comes from the fact that people are very famous in our little, but there are those who are not famous. I feel very good when someone wants an autograph or a picture, because it shows respect and appreciation. So that should be bothering me?

What woman would you describe yourself?
Passionate, sometimes up to insane ...

What is your weapon of seduction?
I have many. For each of them should be asking them that attracted me.

What is your emotional status?
If grades soar over the music, hahhaa

Has anyone asked to change your Unin?
No one dares. I have my personality. Do not let the man go with change. Criticism of call received and very normal. And they have been part of my growth. I think that one improves with time. Everything comes with step. Perfection comes gradually.

Vacations do with the plan or contingency?
Usually, the holidays do provided, but who also happens to not predict anything, hahah, but simply decided and go somewhere .. hahahaaa

Where would we be Genta summer season?
Do not touch the Albanians of the few anywhere that they are ... with songs and performance.

If dreams become reality, what do i ask God?
If I follow God in every step of my life, I am convinced that I followed my dreams, because he cares for everything.
]]

Gossip definition

Gossip is idle talk or rumor about the personal or private affairs of others. It is one of the oldest and most common means of sharing facts, views and slander. This term is used pejoratively by its reputation for the introduction of errors and variations into the information transmitted, and it also describes idle chat, a rumor of personal, or trivial nature.

The term is sometimes used to specifically refer to the spreading of dirt and misinformation, as (for example) through excited discussion of scandals. Some newspapers carry "gossip columns" which detail the social and personal lives of celebrities or of élite members of certain communities.

TV&Showbiz | Mail Online